close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מצלמות נסתרות- סוגים והבדלים

מערכת שורשה כסליו, תשעז05/12/2016

חשוב להיות מודעים לעובדה שישנם המון סוגים שונים של מצלמות נתסרות לשימושים שונים ומגוונים

תגיות:
ציוד צילום חשאי
צילום: https://pixabay.com

כאשר אנחנו מדברים על מצלמות נסתרות, חושב להיות מודעים לעובדה שישנם המון סוגים שונים של מצלמות כאלו. המכנה המשותף לכל סוגי המצלמות הנסתרות האלו היא הצורך שלה להיות חשאית, חבויה, ושרק אתם תוכלו להיות מודעים לקיומה. אחרת, מה הטעם בלהחזיק אחת בכלל? בכתבה הבאה אנחנו נסקר עבורכם את הסוגים השונים של המצלמות הללו ואת ההבדלים ביניהם. אם יש לכם חלום להיות האח הגדול, כדאי לכם לקרוא עד הסוף. 

מצלמה נסתרת אלחוטית

מאז המצאת ה-wifi, עולם המצלמות הנסתרות האלחוטיות התפתח במהירות שנות אור. כיום יש מצלמות נסתרות אשר מאפשרות חיבור לרשת האינטרנט ונותנות לך גישה בכל זמן נתון מכל מקום אשר תהיה בעולם! מצלמה מסוג כזה יכולה להסתתר בהמון סוגים של מכשירי חשמל שונים ומהווה פיתרון מעולה לכל כיס. בנוסף למצלמות אשר משדרות באמצעות ה-wifi, ישנם גם כאלה אשר משדרות וידאו על קו סלולרי, בדרך כלל מדובר במצלמות אשר מראש ידוע שלא יהיו בקרבת אינטרנט אלחוטי והם נותנות לנו את האפשרות לשדר מכל מקום בו יש קליטה סלולרית.

מצלמה נסתרת למטפלת

אם תשאלו כל הורה מהו הדבר הכי חשוב בעולם עבורו 99% שהתשובה שתקבלו תהיה הילד שלו. עבור כל הורה האפשרות לבדוק מה קורה בשידור חי עם הילד שלו בכל זמן נתון היא קריטית, כאשר אנחנו משלבים את העובדה שהילד נמצא עם מטפלת ואין באמת אפשרות לסמוך על מישהו במאת האחוזים, מצלמה נסתרת למטפלת נחשבת בתור מוצר חובה בכל משפחה. תוכלו למצוא מצלמות כאלו אשר מוחבאות בתוך משחקי ילדים כמו בובות ורכבי צעצוע, או במכשירי חשמל כלליים בבית כמו שעון מעורר או גלאי עשן.

מצלמה נסתרת למשרד

כל בעל עסק רוצה לדעת מה קורה במשרד בכל שניה, דקה ושעה מכל יום. רוב מערכות הצילום היום במשרדים ובעסקים עובדות במעגל סגור, המצלמות גדולות ומסורבלות ואפשר להבחין בהן בקלות. כאשר אנחנו בודקים את האפשרויות שעומדות לרשותנו עבור צילום והקלטה ברחבי העסק והמשרד שלנו, כדאי לנו להתחשב במערכת של מצלמות נסתרות למשרד. כך אנחנו מקבלים את מערכת האבטחה המושלמת מכיוון שרק כך נוכל לראות את מהלך העבודה בצורה טבעית. חלק מהמצלמות הזמינות לנו יכולות אפילו להיות מוסתרות בתוך הקירות או במכשירים קבועים ברחבי העסק.

מצלמה נסתרת זעירה

ככל שהעולם מתקדם, כך כל המכשירים בהם אנחנו משתמשים, נהיים קטנים יותר ויותר. לפני 100 שנים המצלמה הקטנה ביותר הייתה בגודל של בן אדם, והיום תוכלו לרכוש מצלמה בגודל של כפתור אשר מתלבש על החולצה ואף אחד לא יהיה מודע לעובדה שמדובר במצלמה כלל. שימו לב שמצלמה נסתרת זעירה בדרך כלל עובדת על סוללה, מאפשרת צילום וידאו בלבד ותוכל לצלם במשך שעה עד שעתיים. אם יש לכם צורך בזמן ארוך מזה תוכלו לחפש מצלמות אשר מאפשרות החלפת בטריה בקלות.

התוכן נכתב על ידי צוות חנות הבולשת לרכישת מצלמות נסתרות, ציוד ריגול, בילוש, חקירות ומעקב. מידע נוסף באתר הבולשת או בטלפון: 03-5440659.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה